Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Plan dnia

R a m o w y      r o z k ł a d       d n i a

6.00 - 8.15- Dzieci schodzą się i bawią;

8.15 – 8.30 Wszyscy przygotowują się do śniadania;

8.30 – 9.00 Wszyscy spożywają smaczne I śniadanie; 

9.00 – 11.15 Nauczycielki: prowadzą zajęcia

 Dzieci: poznają świat, rysują, śpiewają, tańczą, wspaniale przez cały czas się bawiąc w salach lub ogrodzie;

10.00 Wszyscy spożywają II śniadanie w postaci owoców;

11.15 – 11.30 Wszyscy przygotowują się do obiadu; 

11.30 – 12.00 Wszyscy spożywają wspaniały dwu daniowy obiad i popijają owocowym kompotem,/hit naszego Przedszkola to ulubione przez dzieci naleśniki z masą serową własnej roboty/;

12.00 – 14.00 W grupie I :

                       Dzieci: relaksują się  nauczycielka: czyta dzieciom bajki i czuwa nad ich spokojnym wypoczynkiem;

                       W grupie II:

                       Nauczycielki: prowadzą zajęcia indywidualne wyrównujące niedobory rozwojowe dzieci w formie indywidualnych zabaw, dzieci wspaniale się bawią w zorganizowane lub dowolne zabawy, wykonują ciekawe prace  plastyczno – konstrukcyjne wg upodobań; spacerują po okolicy lub bawią się w ogrodzie przedszkolnym;

14.00 – 14.30 Wszyscy spożywają smaczny podwieczorek/hit naszego Przedszkola to ulubiona przez dzieci galaretka z bitą śmietaną -własnej produkcji  i owocami/;

14.30 – 17.00 Dzieci: bawią się w ulubione zabawy, słuchają bajek czytanych lub odtwarzanych z magnetofonu, uzupełniają wiedzę poprzez pracę z książką

 Nauczycielki: zachęcają dzieci do zabaw poddając myśl rozpoczęcia ciekawej zabawy, czytają bajki, rozmawiają  z Rodzicami;

 Rodzice: czytają gazetki tematyczne w holu z ciekawostkami, ważnymi ogłoszeniami i jadłospisem; odbierają dzieci  rozmawiają z dyrektorem przedszkola i nauczycielkami.